Wednesday, 13 July 2011

ermmmmmmmmmmmm

assalamualikum..


hai semua.....aku msih belajar lagi di MELAKA...
kat sini seronok gile....dpt ramai kwn2 baru....aku mcm tak nak balik je...
tapi aku kena balik jgak sbb nak jumpa kwn2 aku....klurga aku....
aku rindu kat kwn2 aku.....

aku dpt awek baru.....cantik plak tu....
aku rindu kat dia.....tapi dia jauh dari aku....
mcm mane nak jumpa ye....
ermmmmmmmmmm

i love you so much bby......



Ya ALLAH  Ya TUHAN kami satu kan lah kami,satu kan lah kami di atas kecintaan kami kepadaMU,jadikanlah kami saling mencintai di kala dekat,saling menjaga kehormatan  di kala jauh,saling menghibur dikala duka,saing mengigat dikala bahagia,dan saling menyempurnakan ibadat kepadaMU,sempurnakanlah kebahagian pasangan kami  dengan menjadikan perhubungan...