Thursday, 1 September 2011

raye2 huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu

hesem siot....
huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu
anak siape lah ni....

hehehehehehehe
comel2.....

glap siot....
huhuhuhuhuhuhuhu

Monday, 8 August 2011

SecOnd, TentAng GirlFrenZ Saye

Ni MakWe sayA.CantikKn die hehe...Tgk je tAu.Jgn NK coBa nGorat lak...





ni awk aku dia sorng yg caring,baik hati,cuka buat lwk
tapi cinta dia kepada ku sungguh indah....
kdng2 dia ni ada jgk mrjuk kat aku....
hehehehehehehehe
comel nya dia....
dan satu lagi dia ni lah buat aku happy selalu...
ada je ayat dia tu buat orng ketawa...
yg lain tak tahu lah....dia ni kdng2 diam,
klu ada maksaalah suka sgat smpn dlm hati....
apa yg dia fkir pon aku tak tahu....
lame2 dia beri tahu aku jgk.....
so ni lah dia buat hati aku...
aku hrap korng doa kan kami biar smpai naik pelamin....
hehehehehehehe
jauh nya fikiran...
kerje blum dpt lagi...
dah sbok nak kawin....
hahahahahahahahahaha

gmbr2 yg tak akan aku lupakan kngan aku dgn kwn2 aku di YonG PenG



aku rindu lah kat korng...



nice...
huhuhuhuhu






huhuhuhuhuhu

Mula2 sekali tntang diri ku.......
























ni lah pic aku....tak hsem kan....
                                                               huhuhuhuhuhuhuhuhu.....
                                                               biar tak hmsem jgn jadi orng sombng..
                                                          hehehehehehehehehehe


Gmbr aku di kolej dgn pnsyarah aku....pnsyarah aku comel tau...huhuhuhuhuhuhuhu

anak siapa nak ni...comel nya

ni lagi poyo





ni member aku
pkar komputer sih....
semua dia tahu....

ni lah pljr2 yang terbaik di kolej kami...
huhuhhuhuhuhuhuhuhuhu

ni Gmbr aku di kolej....
i love you guy....
hehehehehehe