Monday, 8 August 2011

SecOnd, TentAng GirlFrenZ Saye

Ni MakWe sayA.CantikKn die hehe...Tgk je tAu.Jgn NK coBa nGorat lak...





ni awk aku dia sorng yg caring,baik hati,cuka buat lwk
tapi cinta dia kepada ku sungguh indah....
kdng2 dia ni ada jgk mrjuk kat aku....
hehehehehehehehe
comel nya dia....
dan satu lagi dia ni lah buat aku happy selalu...
ada je ayat dia tu buat orng ketawa...
yg lain tak tahu lah....dia ni kdng2 diam,
klu ada maksaalah suka sgat smpn dlm hati....
apa yg dia fkir pon aku tak tahu....
lame2 dia beri tahu aku jgk.....
so ni lah dia buat hati aku...
aku hrap korng doa kan kami biar smpai naik pelamin....
hehehehehehehe
jauh nya fikiran...
kerje blum dpt lagi...
dah sbok nak kawin....
hahahahahahahahahaha

No comments: