Saturday, 6 August 2011

aku ada dua kakak yg comel2....

ni kakak aku...
aku knl dia kat game SDo...
dia ni baik.....
suka ambil berat tntng hal aku.....
huhuhuhuhuhu

yg ni kakak aku jgk....
comel kan....
itu hari aku ada jumpa dia tapi dia malu nak tgok muka aku...
apa lah kakak ni.....
skrng dia ckp dah tak malu dah....comel kan....
tapi comel awek aku...
huhuhuhuhuhu
jgn mrh ye kakak...
adik grau je.....
so siapa yg nak like tu like je lah...
jgn nak rgat....
dua kakak aku ni dah berpunya........

2 comments:

Abbie Kimi PepsiGurl said...

time kasih adik..syg adik haha ><

Anonymous said...

is ok kakak...
lawe kan....huhuhuhuhuhuhu